VOIP شهریار تلکام


شبکه ای مطمئن را با شهریار تلکام تجربه کنید.....

احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده است که هنگام برقراری تماس با یک سازمان، صدای ضبط شدۀ فردی در آنسوی خط از شما بخواهد عددی را از یک فهرست انتخاب و در صفحه کلید تلفن خود وارد کنید. در این حالت شما با یک سیستم تلفن گویا ارتباط بر قرار کرده اید. امروزه داشتن خدمات تلفن گویا در سازمان ها به امری ضروری تبدیل شده و یكی از مهم‌ترین عوامل رضایت مشتریان است. فناوری VOIP که با نام های IP تلفنی یا تلفن گویا نیز شناخته می شود، از اینترنت و شبکه های کامپیوتری برای برقراری مکالمات تلفنی شرکت ها استفاده می کند. VOIP به شرکت ها این امکان را می دهد تا با بیش از صدها شعبۀ خود، خارج از ساختمان اصلی، ارتباط برقرار کنند. فناوری VOIP در مقایسه با تلفن‌های سنتی مبتنی بر خطوط سیم مسی، از فناوری دیجیتال استفاده می‌کند. در واقع، ویپ صدا را از طریق اینترنت، به صورت بسته های اطلاعاتی IP منتقل می کند. همچنین به دلیل استفاده از سیگنال های دیجیتال در ویپ مانند DSL، کیفیت صدای بالاتری را نسبت به تلفن های سنتی دارند.

VOIP چگونه کار میکند

با خط شما تماس گرفته میشود

در ابتدا، کاربران با خط اختصاصی شما تماس می گیرند.

به سیستم شما وصل می شود

کاربران به سیستم شما وصل شده و توضیحات لازم را می شنوند.

به اشتراک گذاری تماس

تماس گرفته شده توسط سیستم ویپ در بخش های مختلف به اشتراک گذاشته می شود.

پایان !

اکنون کاربران می توانند با فرد مورد نظر خود مکالمه کنند.

تلفن گویای شهریار تلکام

مشاوره، نصب و راه اندازی تلفن گویا

برای نصب و راه اندازی سیستم تلفن گویا با ما تماس بگیرید. همچنین، می توانید از کارشناسان فنی ما جهت خرید و راه اندازی سیستم ویپ به رایگان مشاوره بگیرید.

پشتیبانی تلفن گویا

کارشناسان فنی ما به صورت شبانه روزی به هردو صورت حضوری و تلفنی، آمادۀ خدمت رسانی به کاربران می باشند. تنها کافیست که با ما تماس بگیرید.

فروشگاه محصولات تلفن گویا

فروشگاه نوین ویپ، کامل ترین و جامع ترین فروشگاه تجهیزات ویپ در ایران است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ما به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

امکانات و مزایای تلفن گویا (VOIP)

کیفیت بالا و کم نظیر مکالمه Full HD

مکالمات شما به صورت Full HD خواهد بود.

ایجاد شماره های داخلی بدون محدودیت

برای مجموعه خود، به تعداد نا محدود داخلی ایجاد کنید.

کنفرانس و تماس صوتی و تصویری بین مشترکین

از طریق ویپ، کنفرانس صوتی یا تصویری برگزار کنید.

قابلیت ایجاد صف انتظار

خطوط شما هیچوقت اشغال نخواهد بود.

امکان پاسخگویی در تبلت و تلفن همراه

خارج از محل اداری به تماس ها پاسخ دهید.

ایجاد تهیه گزارش ریز مکالمات برای کاربران

گزارش مکالمات کارمندان خود را داشته باشید.

قابلیت ضبط مکالمات ورودی و خروجی

مکالمات را برای استناد به آنها ضبط کنید.

قابلیت مدیریت، دریافت و ارسال فکس

بدون نیاز به تجهیزات، فکس داشته باشید.

برتری های VOIP نسبت به سانترال

رابط گرافیکی و مبتنی بر وب

می توانید از طریق اینترنت و رابط های گرافیکی، سیستم ویپ خود را مدیریت کنید و از تمامی امکانات موجود مانند برگزاری کنفرانس صوتی، انتقال تماس، صندوق صوتی و ... استفاده نمایید. این مزیت، کنترل تنظیمات سیستم را بسیار آسان می کند.

کاهش هزینه های تلفن

یکی از مهم ترین مزایای ویپ هزینه پایین آن در قیاس با نسل قدیم تلفن های داخلی است. VoIP به شرکت ها و سازمان ها این امکان را می دهد تا با هزینه ای کم، اقدام به برقراری ارتباط با شعبه های خود در سراسر جهان کنند.

عدم نیاز به سیم کشی

شما می توانید با اتصال گوشی های تلفن به هر پورت استاندارد شبکه کامپیوتری، از سیستم ویپ خود استفاده کنید. تلفن های نرم افزاری این امکان را دارند که به طور مستقیم بر روی رایانه نصب شوند. لذا به هیچ سیم کشی نیاز ندارند.

دستگاه های تلفن

دستگاه های تلفن سیستم VoIP یا IP PBX مبتنی بر پروتکل SIP عمل می کنند. لذا امکان ارائه سرویس به هر مدل تلفن سخت افزاری یا نرم افزاری که بر اساس استاندارد SIP باشد را دارند. این ویژگی در سیستم تلفنی نسل قدیم وجود نداشت.

قابلیت افزایش ظرفیت

در سیستم VoIP، اضافه کردن بسیاری از امکانات پیشرفته به صورت نرم افزاری انجام می شود و سختی سیستم قدیمی سانترال را ندارد. بنابراین دیگر لازم نیست که برای افزایش خطوط تلفن یا شماره های داخلی هزینه های گزاف پرداخت نمایید.

امکان انتقال شماره داخلی

در صورت جابجایی شما می توانید شماره داخلی خود را به دفتر جدید خود انتقال دهید. این اتفاق بدون هیچگونه تغییر در سیستم ویپ، به راحتی قابل اجراست. حتی اگر این محل جدید خارج از محل اداری شما باشد.

X